Skinande vacker?


Date: 2006-01-20 Time: 21:35:05
Kategori: Smink { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

För några dagar sedan bloggade jag om Revlons higlighter som kan användas för att "lysa upp" hyn. I Decembernumret av Hennes fick jag ännu ett tips från Lumene; Crystal Radiance. Produkten fick 3/5 av tidningen och fungerar, enligt Lumenes hemsida på flera olika sätt, antingen ensam, tillsammans med annat smink eller blandat med foundation. För bara 75 kronor för en flaska kan jag gå med på att den inte är perfekt, den här produkten är ju toppen att ha i sminkväskan för att bli skinande vacker när huden känns glåmig och trött.


Kommentarer
Susanna

du får ge en liten recension om du köper den dårå!

2006-01-22 11:04:29
http://fashionistas.blogg.se
Karolina

Har provat den och tyckte inte att den var särskilt märkvärdig faktiskt. En ganska medelmåttig produkt. Inte kass, men inte nån sensation heller.

Helt OK budgetalternativ kan man iallafall lugnt påstå.

2006-01-22 14:10:57
Beauty Princess

Susanna: Självklart!
Karolina: Tyvärr får man väl räkna med helt ok för det priset, får se om jag provar =S

2006-01-22 14:51:46
Lina



Den var inte så bra att använda efter dagcremen, efersom jag blev röd. :(

Jag tycker man ska använda den tillsammans med foundation.. XP

75kr? själv tycker jag det är lite dyrt >.<

2008-05-27 16:55:37

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0