Recension av Nivea beaute Eyes wide open mascara


Date: 2006-08-15 Time: 10:07:29
Kategori: Smink { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Nja, Eyes wide open var ingen hit. Jag ska nog lära mig att jag inte fungerar ihop med Niveas produkter. Jag började använda den för lite mer än två veckor sedan och inte en enda av dagarna sedan dess har den fungerat bra. Största minuset tycker jag är att den torkar väldigt långsamt, till exempel får jag stå och låta överfransarna torka i ungefär en halv minut innan jag kan ge mig på de undre, för annars får jag fula svarta fläckar över ögonlocken. Om jag skyndar mig så har överfransarna inte torkat när jag försöker lägga på ögonskugga. Inget för den stressade med andra ord.

Andra minuset är att den fäller, utan undantag så har jag haft svarta korn under ögonen ungefär vid lunchtid varje dag. Fransarna blir rätt fina i alla fall, separerade och med fin färg - men det efter mycket möda. Och den är rätt lätt att tvätta bort i alla fall. Nej, ska ni satsa på en budgetmascara, välj Max Factor eller någon annan bättre, inte Niveas.

ewo
Betyg: B

Kommentarer
Deeana

har hört att nivea mascaror inte är bra, men har sjäv inet provat. men nu har jag fått det bekräftat. om du vill få längre fransar så ska du testa longitued från lóreal, kostar runt 125 om jag minns rätt.

2006-08-15 13:50:50
http://blackandwhite.webblogg.se
Mari

Gillar Niveas nagellack dock! De är bra kvalité! Men vet inte om man kan tala om budgetmascaror nu för tiden. En Max Factor mascara som jag köpte häromdagen kostade 140 kr! Förut brukade en mascara kosta strax över 50 lappen! Nu kostar ju mascror av MF och andra så kallade budgetmärken nästan lika mycket som en Lancome mascara.

2006-08-15 22:12:38
Beauty Princess

Deeana: Har lite dåliga erfarenheter av Loreals mascara, kolla Din Stil på sämsta köp. Kanske är det värt att prova igen dock =S
Mari: De har jag aldrig provat, men det kan du ha rätt i. Jo, de är ju över hundralappen men en Lancôme mascara kostar ju ändå drygt 250 kronor och budgetalternativen brukar alltid finnas på extrapris någonstans, ex H&M eller Kicks.

2006-08-16 10:24:33

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0