Mousserande


Date: 2006-04-08 Time: 20:10:43
Kategori: Smink { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Idag fick jag äntligen klämma på och prova Maybellines Dream Mousse Eyecolour. De finns i 4 olika färger - brunt, grönt, rosa och blått än så länge och alla färger är inbjudande. Bäst tyckte jag om den rosa men även grönt ser vårigt och snyggt ut.

mousse
Bild från LipGloss Bitch

Konsistensen är underbar, de känns lätta och mjuka och de är dessutom lätta att applicera med fingrarna. Den rosa blev jättefin i färgen och var lätt att tunna ut om man vill ha en vardaglig look eller att få lite kraftigare om man vill använda den till party. På handen satt den bra och i flera timmar, men tyvärr vet jag inte hur den sitter över ögonlocken eftersom jag redan var färdigsminkad när jag provade och inte ville förstöra det. Jag är lite rädd för att mousseskuggorna skall lägga sig i vecken av ögonlocken, som krämskugga gärna gör =(

Mer kommentarer kommer om jag bestämmer mig för att inhandla en mousseskugga, vilket det drar åt att jag gör när jag får pengar... CSN om 2 dryga veckor =D

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0