Älska Look Fantastic!


Date: 2006-04-18 Time: 16:28:47
Kategori: Hårvård { 5 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag älskar att få nyhetsbrev från Look Fantastic eftersom de alltid har massor av bra erbjudanden när man shoppar. Den här gången får man (även om påsken är över) en stor chokladkanin från Lindt när man köper 2 Wella SP produkter eller en Maybelline Great Lash mascara när man handlar tre L'oreal-produkter.

35761-154Nu har de dessutom fått in nytt från Redken, som jag har varit nyfiken på ett tag. Serien Blonde Glam är schampoo, balsam och olika inpackningar speciellt för blont hår! Jag använder just nu Redken All Soft och älskar alla produkterna (det märks verkligen skillnad) och varvar då och då med Sunsilks serie för blont hår som också fungerar bra. Men nyfiken i en strut som jag är har jag svårt att köpa samma produkt två gånger och vill alltid prova nytt så när mina All Soft-produkter är slut ska jag definitivt lägga en beställning på Blonde Glam!

Tyvärr har inte Redken (än, ska väl sägas för det kommer säkert) lanserat någon serie för varken brunt eller rött hår men Colour Extend underhåller alla färgade hår. Vill du satsa på budget finns sådana varianter både från Sunsilk samt John Frieda.

Kommentarer
Sandra

Har recenserat blonde glam på min blogg lite. Kan verkligen rekommendera den serien!! =) Mitt hår blir mycket mjukare av det än av All Soft =)

2006-04-18 16:41:54
http://www.donnasandra.se
Sandra

Skulle bara säga att jag skrev lite här med! http://donnasandra.blogg.se/100406131829_redken_blonde_glam.html

=)

2006-04-18 17:48:29
http://www.donnasandra.se
Beauty Princess

Sandra: Har varit inne och läst, tack för hjälpen =)

2006-04-20 18:35:11
Liisa

Det finns en väldigt bra svensk sajt som jag brukar handla Redken av: www.bambishop.se Det känns lite säkrare och smidigare att handla av en svensk sajt :) Billigt är det också!

2006-12-29 00:18:50
Beauty Princess

Liisa: Vilket bra tips, det måste jag kolla in direkt! =) Tackar!

2007-01-04 15:57:24

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0