Sigma Beauty - The Cities


Date: 2011-11-22 Time: 20:40:38
Kategori: Kollektioner { 5 Kommentarer }
______________________________________________________


Spana in godingarna! Kollektionen The Cities från Sigma Beauty består av fyra resekit med vardera sju borstar i olika designer som ska passa olika personligheter. Med kitet får du också en behållare som går att ta isär och som sedan fungerar som två borstställ i hotellbadrummet. Istället för att behöva knöka ner massor av borstar i den vanliga sminkväskan när du ska ut och resa placerar du resekitsborstarna i den ena koppen och sätter på toppen, så är packningen klar!

Överst ser ni setet London med 18k guld i handtagen och en design som ska representera stadens elegans. Bredvid är rosa setet Tokyo som står för den trendsättande kultur som råder där. Det svarta setet heter New York som är klassiskt och stilrent men samtidigt alltid trendigt. Slutligen har vi röda setet Paris som självklart representerar romanikens huvudstad. The Cities-kollektionen kostar 59 USD (förutom London-kitet som är lite dyrare), släpptes igår och är Limited Edition. Kanske något att ge bort i julklapp (till en vän eller dig själv)?

Varje set innehåller borstarna:

Eye Liner - E05
Tapered Blending - E35
Small Tapered Blending - E45
Large Shader - E60
Small Contour - F05
Duo Fibre Powder/Blush - F15
Large Powder - F30

*affiliate

Kommentarer
Ninni

London-kitet där ser ju inte så pjåkigt ut...

2011-11-23 08:59:24
http://colourbyninni.blogspot.com
Linda

London setet hade gärna fått flytta hem till mig :)

2011-11-25 11:39:24
http://beautybylinda.blogspot.com
Veronica, Beauty Place

Ninni: I know - jag är också såå sugen!



Linda: Jag instämmer - jag älskar deras foundationborste så jag vill prova fler.

2011-11-25 21:40:04
Kerstin, Skimmerskuggan

Mycket frestande!

Veronica, Beauty Place

Kerstin: Jag lade faktiskt en beställning själv precis på 4 penslar och ett ögonskuggeset. Vill testa fler penslar och se om alla är lika bra som den foundationspenseln jag har nu (som jag älskar). Är det så får det nog bli ett resekit i nästa beställning.

2011-11-26 23:16:24

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0