Nougat - Cherry Blossom


Date: 2011-05-04 Time: 20:30:55
Kategori: Nyheter { 3 Kommentarer }
______________________________________________________


Men åh, dessa flaskor - hur söta? Jag vill ha dem så mycket så jag behöver kanske hålla mig borta från datorn resten av kvällen för att inte klicka hem dem. Jag skulle dock knappt våga öppna och använda dem om de stog i mitt badrumsskåp och var såhär vackra.

Nya serien Cherry Blossom från Nougat säljs hos Eleven och innehåller hela 16 olika produkter. Sortimentet varierar med allt från läppbalsam och handkräm till badsalt och home scent. Allt doftar körsbärsblomma - alltså, förstår ni hur bra det skulle göra sig på ljumma sommarkvällar. Jodå, de kvällarna kommer snart!

Blir ni lika sugna på Cherry Blossom som jag?

Kommentarer
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Vad är ett misstag om det inte inte bedöms ur folks pessimistiska vrå bara?

Vem ger de rätten att säga vad som är rätt och fel? finns misstag? DU kan besvara frågorna, delta i diskussion

2011-05-05 00:21:12
http://feliciaaulen.blogg.se/
Sublim

Det är tokigt fina förpackningar! Men jag skulle nog inte heller kunna förmå mig själv att använda dem..:P

2011-05-07 23:13:16
http://www.sublimt.se
Veronica, Beauty Place

Sublim: Visst är de? De passar utmärkt som ge-bort-presenter kom jag att tänka på.

2011-05-09 19:01:52

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0