Scratch Nails vår 2011 - OP-tions


Date: 2011-03-05 Time: 11:00:00
Kategori: Naglar { 6 Kommentarer }
______________________________________________________


Scratch Nails vårkollektion OP-tions bryter mot allt vad trender inom klassiska vårfärger heter. Kollektionen innehåller lack med elegant och sobert som ledord och tanken är att de ska komplettera kläderna och din stil mer än att vara en utmärkande del i övrigt. Svart bryter till exempel av mot romantiskt blommiga klänningar i vårsolen och gråblå lack är snyggt till dressat mode, som på första bilden i kollaget.

Själv känner jag mig inte vidare sugen på vitt lack och svart börjar jag tröttna lite på vid det här laget. Jag tror dock att de två första nyanserna skulle kunna vara riktigt användbara vardagslack för mig, jag gillar dem skarpt! Med tanke på att Scratch Nails är ett av mina favoritmärken inom nagellack, skulle jag tro att jag köper minst ett av dem i vår. 

Kommentarer
Cyt

Jag tycker det var fina färger :)

2011-03-05 14:02:25
http://Lennhammer.Wordpress.com
Veronica, Beauty Place

Cyt: Det var det absolut, kul att de vågar satsa på något annat än klassiska vårfärger.

2011-03-05 18:00:01
Sublim

Jag fick faktiskt hem de här lacken häromdagen, tänkte försöka mig på swatches imorron. Får se om du gillar dem då.;)

2011-03-05 20:23:44
http://www.sublimt.se
Veronica, Beauty Place

Sublim: Yes, vad grymt! Ska kolla in din blogg imorgon då :)

2011-03-05 21:39:36
SaraWhitmore

Hej, fin blogg du har! :) titta gärna in på min blogg och säg gärna vad du tycker är snyggt! :)Kram Sara<3

2011-03-05 22:13:05
http://sarapiper.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

SaraWhitmore: Vad kul att du gillar bloggen :)

2011-03-05 22:17:29

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0