Nivea 100 år!


Date: 2011-07-07 Time: 22:46:56
Kategori: Nyheter { 3 Kommentarer }
______________________________________________________


I veckan trillade det in ett utskick från Nivea med 3 utvalda godbitar. Nivea firar hela 100 år i år och har nu för tiden ett sortiment som sträcker sig från hudvård, via hårvård till makeup. De allra flesta har nog testat deras signumprodukt - Nivea Creme, den vita fuktkrämen i den blå burken.

Sin födelsedag firar Nivea bland annat med att anordna event runt om i Sverige från och med vecka 22. Utvalda butiker bjuder på personlig hudvårdsanalys och hjälp med att hitta den perfekta solskyddskrämen. Nivea är för övrigt ett av mina favvomärken då det gäller solspray. Eventdatumen hittar du på deras hemsida.

Mascaran som fanns med i utskicket verkar spännande. Max Volume Twist består utav tre olika nivåer av intensitet; Elegance för en snygg vardagslook, Glamour för medeleffekt och Diva för maxade fransar. Beroende på hur du vrider borsten och vilken sida du använder så får du olika effekter. Nu har jag massor av roliga mascaror att prova och recensera för er! 

Kommentarer
mathilda

går in och önskar dig en jättebra dag kram :)

Iris

Jag måste säga att jag verkligen diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 10:12:56
http://gravidforsakring.net
Veronica, Beauty Place

Iris: Tusen tack, vad roligt att du gillar bloggen! Men vad underligt att du inte kan lägga till den på Bloglovin. Jag har fått några nya prenumeranter senaste veckan, så det verkar inte vara något allmänt problem. Får du inte ens upp den när du söker eller varför blir det fel?

2011-07-11 18:38:51

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0