2010 á la Beauty Place, del 1


Date: 2011-01-04 Time: 20:36:27
Kategori: Blandat { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Ett par dagar in på nya året 2011 är det dags att summera förra årets höjdpunkter, recensioner och skönhetsfavoriter. Här kommer min sammanfattning av Beauty Place 2010 - del 1!

Januari
Jag inledde 2010 med att publicera mina favoriter inom smink, kroppsvårdhudvård & hårvård. Dessutom hittade jag ytterligare en favvoprodukt från budgetmärket Suhada. Inspirationen kom från coola Rihanna och slutligen fick jag fick äntligen ordning bland mina skönhetsprodukter med hjälp av snygga förvaringslådor från MUJI.





Februari
Månaden börjar med att jag blir väldigt besviken på nya varianten av min favoritmascara. Jag skrattar åt ett lamt försök att sälja läppstift som ska få dig att gå ner i vikt och blir besviken, igen, den här gången med anledning av Joicos inpackning. Jag börjar med ett numera återkommande tema på bloggen - tips på budgetfynd.







Mars
Årets tredje månad började bättre än den förra - jag utbringar en kärleksförklaring till en budgetlotion jag köpt många gånger sedan dess. Eftersom våren nalkas tipsar jag om Face Mists och vårförändrar mig genom att bli brunett för första gången på ungefär 5 år. Jag målar naglarna med en av de snyggaste lacken jag testat under året.





April
Vårfärgerna börjar synas i återkommande inlägg på bloggen. Jag dreglar över produkter från Sephora, eftersom USA-resan bara gömmer sig runt hörnet. Jag arrangerar en bloggträff för skönhetsbloggerskor här nere på Västkusten och får äntligen träffa fina Tanja, Helena, Sofia och Therése.





Maj
Jag börjar kika på sommarkollektioner och älskar Smashboxs Naked Beauty. Jag visar upp flera av mina favoritsminkprodukter och berättar om min sminkrutin till vardags. En ny favoritmascara upptäcks. Jag och älsklingen åker äntligen iväg till USA och besöker LA, San Fransisco och Las Vegas. Jag shoppar, shoppar och shoppar lite mer och sen händer det bästa på hela året: mitt hjärta friar och vi förlovar oss, i jaccuzzin på ett femstjärnigt hotellrum i Las Vegas!





Juni
I samband med att SATC 2 visas på biograferna inspireras vi av Sarah Jessica Parker. Jag sågar en fuktkräm för 600 kronor och bomullspads från ett budgetmärke. Istället suktade jag efter den hyllade guldoljan från Nuxe och ögonskuggspaletter från Urban Decay.


Kommentarer
FowZie ♥ ~ felicia aulén

fin header eller får man säga att bloggen var fin ? =)

2011-01-05 20:22:35
http://feliciaaulen.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

FowZie: Men självklart får du säga det! :) Jag kan inte ta åt mig äran för designen dock, det är Sara (Candis) som har gjort den åt mig.

2011-01-05 21:16:02

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0