Min bästis i duschen


Date: 2010-09-05 Time: 14:35:38
Kategori: Mina favoriter { 2 Kommentarer }
______________________________________________________


Just nu är min absoluta bästis i duschen den här bruna flaskan. Chocolate Frosting från Philosophy, en duschkräm som doftar g u d o m l i g t, let me tell you! Hela badrummet luktar som nybakad chokladkaka när jag har duschat och det dröjer sig kvar på huden så att jag helst inte vill förstöra det med någon body butter eller lotion efteråt. 

Konsistensen är, som vanligt med Philosophy, härligt krämig och tjock. Flaskan består av ett långt recept på just Chocolate Frosting och duschkrämen kan även användas som schampo eller badskum. Tyvärr har jag inte haft möjlighet att prova om det blir några härliga bubblor eftersom vi inte har något badkar, men det gör inte så mycket - chokladduschkrämen räcker gott för mig. 

Kommentarer
Darling

Vart köpte du Philosophy?

2010-10-17 16:28:04
http://finslipad.blogspot.com
Veronica, Beauty Place

Darling: Jag köpte ett helt gäng flaskor och body lotions när jag var i Los Angeles tidigare i år. Philosophy finns dock att köpa på en del ställen i Sverige också, på NK & Cow Parfymeri bland annat: http://www.cowparfymeri.se/

2010-10-18 18:21:47

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0