Stila Holiday 2010 - The Art of Color


Date: 2010-10-12 Time: 20:04:00
Kategori: Kollektioner { 0 Kommentarer }
______________________________________________________


Nämen hörrni, har ni sett vilken höjdare till kollektion som Stila bjuder på i vinter? När promobilderna damp ner bland mina mail häromdagen blev jag genast sugen på lite sminkshopping.

Kollektionen Art of Color innehåller 2 ögonskuggspaletter (en större och en mindre), ett stain för läppar och kinder, ett set med 8 läppglans och ett borstkit med de 5 penslar som Stila tycker är viktigast för en snygg makeup. Av de åtta läppglansen är fyra helt nya, limited edition-varianter (de som är med på bilden ovan) medan de andra fyra är Stilas bästsäljare. Spontant känner jag mig mest sugen på Majesty, det tredje glanset från vänster - jag tror att det kan vara riktigt snyggt tillsammans med fräscha, rosiga kinder i vinter.

Den riktiga vinnaren i kollektionen Art of Color är ju dock den grymt snygga skuggpaletten Color Wheel! Det kanske inte är så praktiskt att dutta runt i de minsta cirklarna, men vad gör det när designen är så underbart fin? Dessutom är paletten ett motiverat köp eftersom de översta persikonyanserna med all säkerhet kan extraknäcka som rouge. Color Wheel sätter jag upp på min önskelista till julafton, redan nu.

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0