Rosa naglar från FACE Stockholm


Date: 2010-10-09 Time: 17:15:08
Kategori: Naglar { 2 Kommentarer }
______________________________________________________


Hej allihopa! Har ni en bra helg? Hoppas att ni har lika fint höstväder som vi har i Göteborg idag - jag kom hem för ett tag sedan efter en långpromenad i solen med min älskling. Hösten är underbar när det är så här fint väder!

Ett av mina favoritnagellack är det, från FACE Stockholm, som jag har lackat naglarna med just nu. Det köpte jag för över ett år sedan men det har inte skurit sig eller blivit dåligt än. Dessutom har det en hållbarhet som heter duga - jag målade naglarna i torsdags kväll och var dessutom ute och bowlade igår kväll, så det känns som att det borde vara avskavt och fult vid det här laget men det har hållt sig fint.

Tyvärr finns det inget nummer eller namn på flaskan, så jag kan inte dela med mig av vad lacket heter. FACE har dock en hel del fina rosa nyanser, så är ni sugna är det bara att botanisera bland flaskorna i närmsta butik.

Kommentarer
Emily

Nice färg :) Får jag spana in!

Visst har vädret varit härligt i helgen ja! soligt och fint. Hoppas ni haft det mysigt. Måste ses snart, en fika i veckan kanske?

Puss

2010-10-10 20:58:43
http://genetiqua.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Emily: Hihi, ja vi gillar ju samma nyanser på nagellack. Ses gärna för en fika - vilken dag funkar bäst för dig? Pöss!

2010-10-11 21:14:02

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0