Min kväll


Date: 2010-10-23 Time: 22:00:00
Kategori: Om Mig { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Just nu sitter jag i vår sköna soffa och myser med en stor kopp te och choklad från Anthon Berg. Jag har tjejkväll hemma för mig själv eftersom älsklingen är iväg och har killkväll hos en kompis. Trots att det är söndag (helig sovmorgon-dag för mig) imorgon ska jag gå upp halv 8 för att åka iväg på uteritt med en kompis. Jag red flera år när jag var yngre, så det ska bli underbart att komma ut och sätta mig på hästryggen igen. Det kommer nog bli en tidig kväll för mig idag, men nu ska jag i alla fall tillbringa ett par timmar i vårt mörka vardagsrum, med regnet smattrande mot rutan och massor av levande ljus. Mys! Först ska jag bara bestämma mig för om jag ska läsa min bok eller kolla på SATC 2... Vad tycker ni?




Kommentarer
Fotograf Jenny Eriksson

SVAR: Varsegod, glad att tipsen kommer till användning :) Ha en fortsatt fin kväll!

Veronica, Beauty Place

Jenny Eriksson: Detsamma till dig! Ska komma ihåg att skriva ner boktipsen :)

2010-10-24 00:37:36
Therése (Heartcore)

Haha, vad lustigt! Jag och Sofia valde att titta på SATC 2, har haft lite sjukstuga här under helgen.

2010-10-24 21:50:19
http://www.heartcore.se
Veronica, Beauty Place

Therése: Vad komiskt :) Hade ni inte heller sett den tidigare? Hoppas att ni mår bättre nu.

2010-10-27 21:10:03

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0