Följ mig på Twitter


Date: 2010-10-21 Time: 20:56:15
Kategori: Allmänt { 1 Kommentarer }
______________________________________________________

Veronica på Twitter



När jag postade mina funderingar om Beauty Place´s framtid som blogg häromdagen fick jag en fråga om jag inte kan tänka mig att blogga om lite annat än smink & skönhet. Jag har funderat på det många gånger - om jag, liksom till exempel LipGloss Bitch-Helena har gjort, ska väva in lite av mitt eget liv och mina funderingar på bloggen. Jag tror att jag hade tyckt att det hade varit rätt roligt, så länge jag kan hålla det på den nivå jag själv vill och lämna de personer utanför som inte vill nämnas. Dessutom skulle nog blogginspirationen komma lite lättare.

Vad tror ni om en lite mer personlig prägel på Beauty Place? Självklart kommer jag att behålla skönhetsfokuset och bloggen kommer inte på något sätt bli en livsstilsblogg, bara lite mer uppblandad ibland.

Medan jag (och ni) funderar på det kan de som vill lära känna mig lite bättre passa på att följa mig på Twitter, som jag just har börjat använda. @veronicareuter heter jag där. Det var ju bara en tidsfråga innan jag satte igång, egentligen...

Kommentarer
ZELDA - BLOGGARNAS BLOGGTIPSARE

Hej på dig! Vill du ha fler besökare eller nya bloggar att läsa? Då ska du kolla in vår blogg! Vi tipsar om alla sorters bloggar, och även din om du vill!

/ Zelda och Alexandra – bloggarnas bloggtipsare

2010-10-22 16:49:52
http://zeldaz.devote.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0