Shoppat 100617


Date: 2010-06-18 Time: 19:48:27
Kategori: Shoppat { 5 Kommentarer }
______________________________________________________


Ibland måste man unna sig saker - jo, jag lovar. Till exempel när man har avverkat 3 hektiska veckor på nytt jobb med hur mycket olika intryck och rutiner som helst att ta in. Eller när man har varit duktig och pluggat körkortsteori i en timme och fått godkänt på första pärmen med 50 frågor. Som av en tillfällighet så har jag gjort båda - och unnade mig en hel godispåse av skönhetsgrejer på rean hos Body Shop.

♥ Min absoluta handkrämsfavvo Almond Oil Hand Rescue Treatment kan jag inte vara utan. Min gamla sjöng på sista versen = jag köpte en ny igår.

♥ ... och eftersom jag älskar handkrämen kände jag ett starkt, starkt sug att testa handtvålen i samma serie, Almond Oil Conditioning Hand Wash, också. Så blev det.

♥ Sheer Lip Shine var på rea för 75 kronor. Jag köpte en söt, rosa/aprikos, variant som doftar godis!

♥ När jag stog vid disken för att betala stod Everyday Summer Face Lotion, en fuktkräm som bygger upp sin BUS-effekt gradvis, där och lockade. Jag avstår, tänkte jag.. nu har jag ändå unnat mig så mycket. När jag sen ska betala och sträcker fram medlemskortet visar det sig att den fick jag på köpet. Härligt!

Allt detta kostade mig 88 kronor... presentkort är underbart!

Kommentarer
Josephine (Makeuponista)

Det är så kul att handla med presentkort, härlig shopping! =)

2010-06-18 21:18:41
http://makeuponista.wordpress.com
kerstin

Fint shoppat =) Jag borde absolut kvista inom TBS endera dagen! Just mandelserien är jag extra nyfiken på!

Veronica, Beauty Place

Josephine: Visst är det? Alla tycker att det är tråkigt att ge bort presentkort men det är verkligen kul att använda :)



Kerstin: Ååh, om du inte har testat mandelserien än så måste du göra det - enligt mig är den bäst av allt på Body Shop!

2010-06-19 13:26:11
Kabuki-Emma

Åh det låter underbart!

Veronica, Beauty Place

Kabuki-Emma: Rea-shopping är den bästa shoppingen :D

2010-06-19 21:21:37

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0