Paradise Colours


Date: 2010-06-01 Time: 18:24:00
Kategori: Naglar { 9 Kommentarer }
______________________________________________________


Åh, vad jag älskar när alla sommarkollektioner börjar trilla in på webshoppar och i butiker! De senaste dagarna, här i Göteborg, har ju dessutom matchat kollektionerna perfekt, idag gick jag hem barärmad från jobbet och bara njöööt av hur solstrålarna värmde. Det var massor av studenter som åkte förbi mig och tutade i sina bilar - vilken underbar dag det måste ha varit att ta studenten på idag.

Mavala bjuder på 6 olika nyanser i sin sommarkollektion Paradise Colours. De verkar sälja som smör i solsken, för många färger är redan slut där jag har kollat efter dem. På sommaren gillar jag ljusa, pastelliga och "fruktiga" lack som är snygga tillsammans med solbrännan jag planerar att skaffa. Jag tror att de två nyanserna längst till vänster - Mango Orange och Flamingo Pink - skulle passa mig perfekt.

Är det något lack från Paradise Colours som lockar dig?

Kommentarer
Amanda

Jag har det blåa (och gillar det väldigt mycket), men funderar på det andra från vänster. Det var också skitsnyggt :D

2010-06-01 19:06:49
http://aaaammannda.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Amanda: Blått är görsnyggt, jag är bara sugen på pastelligt eftersom det är försommar nu :) Visst var Flamingo Pink-lacket snyggt?

2010-06-01 20:02:31
Hellen

Jag köpte fyra av dom till en kompis i födelsedagspresent. Dom är hur snygga som helst.. nästan så man själv vill ha

2010-06-01 21:23:45
Beauty by Tanci

Heej!



Grattis till förlovningen :) Ooh ja älskar de tre första lacken. Kommer nog köpa Spicy Red först :D

2010-06-02 09:04:37
http://beautybytanci.se
Emily

Åh vad fina, Mavala är mina favo-lack! Älskar dom!

Allt bra med dig? Fick du mitt mail i veckan?

Puss på dig

2010-06-02 21:32:34
http://genetiqua.blogg.se/
Daniel

Den rosa e bästa!

Lene

Jag har köpt det blåa, det är helt underbart fint!

2010-06-04 15:36:37
http://lenesplace.blogg.se/
Alice och Louise

Vill ha ALLA färger!



Dessa lack kommer nog att bränna en hel del pengar från plånboken...



Kolla in vår blogg förresten! :D

2010-06-04 16:51:43
http://bunnymakeup.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Hellen: Det var ingen dålig present :)



Beauty By Tanci: Heej gumman! Och tack så mycket, går på små moln fortfarande. Spicy Red var också en riktig höjdare.



Emily: Mavala är kanon! Sorry att jag inte hunnit svara, har varit utan internet i flera dagar (katastrof) och på nya jobbet är det fullt upp. Men självklart måste vi ses snart. Hur ser nästa vecka ut för dig?



Daniel: Flamingo Pink är urläcker.



Lene: Åh, fusk!



Alice & Louise: Haha, man får stort habegär när man ser såna här fina pressbilder.

2010-06-04 20:20:31

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0