Omröstning - jag behöver er!


Date: 2010-01-13 Time: 20:28:58
Kategori: Allmänt { 7 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag har precis lagt upp en omröstning i vänstermenyn som ni gärna får svara på. Jag undrar nämligen över vad ni vill läsa mer om på bloggen och lättast är väl att ni bara får kryssa i vad ni gillar och så vet jag om en dryg vecka vad jag ska fokusera lite mer på under 2010.

Tack för hjälpen allihop. Och för att ni läser förstås, det är jag väldigt glad för!

Kommentarer
Jennifer

jättefin design!!! sara är hur duktig som helst! allt bra med dig?

2010-01-13 21:47:14
http://jeenlicious.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Jennifer: Visst är hon? Det är tur att man kan få hjälp med det man själv inte är så bra på :)

2010-01-14 07:56:02
Inspirera Mera

Tack för din gulliga kommentar, det värmer! Ja visst är det snyggt med funkishus? Har du tittat ut något speciellt hus eller är det mer stilen du är ute efter?

Kram Sandra

2010-01-14 12:37:42
http://inspireramera.se
Veronica, Beauty Place

Inspirera Mera: Härligt att höra, det var så lite så :) Än så länge är det stilen jag älskar - jag vågar inte börja kolla än, då hittar jag säkert något jag bara MÅSTE ha, haha.

2010-01-14 15:16:12
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Tack så hemskt mycket sötis :D

Hihi du är så välkommen åter så <3

2010-01-14 20:39:30
http://candis.se
Anonym

Hej. Synd att man inte kan rösta på mer än en sak samtidigt. Skullegärna vilja ha mer av flera olika saker. Annars har du en bra blog =)

2010-01-16 14:36:22
Veronica, Beauty Place

Anonym: Du får gärna skriva i en kommentar vilka olika saker som du vill se mer av :D

2010-01-16 16:24:45

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0