Om Veronica


Date: 2010-01-05 Time: 22:56:18
Kategori: Om Mig { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Hej, det är jag som är Veronica Reuter och det är jag som driver bloggen Beauty Place.

Jag är född 1982 och bor i Göteborg, efter att ha pluggat och jobbat i både Borås och Eskilstuna i några år. När jag inte är en sminknörd här på Beauty Place så är jag en siffernörd och jobbar som redovisningskonsult på en liten och personlig redovisningsbyrå.

Jag är nybliven sambo med min älskling Max och vi har tillsammans katten Smilla. Jag blandar jobb och bloggande med filmkvällar tillsammans med M, fikahäng med tjejerna, att plöja igenom böcker eller shoppa upp lite för mycket av lönen på skönhetsprylar, väskor och skor.

Kontakta mig gärna: [email protected]

Kommentarer
Tina (Beleza)

Kul med lite personlig info. :)

2010-01-05 23:34:47
http://beleza.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Tina: Kul att du tycker det. Jag funderar på att lägga in lite mer personligt i mina inlägg om det skulle gillas :)

2010-01-06 12:59:49

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0