Info coming up..


Date: 2010-01-05 Time: 22:37:15
Kategori: Allmänt { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Bästaste Candis-Sara håller på att fixa och trixa med en ny bloggdesign åt mig, för ni kommer väl ihåg hur nöjd jag blev sist?

För att kunna ordna designen efter vad jag har för önskemål kommer jag att lägga upp 2 inlägg med information om mig samt om Beauty Place. Bara så att ni inte undrar varför jag helt plötsligt slänger upp den informationen, liksom.

Kommentarer
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Åh så snyggt det blev!:) Hon är ju dunder duktig!

2010-01-12 13:40:21
http://alisagonzalez.se
Veronica, Beauty Place

Alisa: Visst är det otroligt fint! Sån tur att man kan få så bra hjälp med designen.. inte min starka sida, tyvärr.

2010-01-12 16:50:30

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0