Läsvärt 2/2


Date: 2010-02-02 Time: 22:03:06
Kategori: Allmänt { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Läsvärt!

Tänk att det redan är andra februari - otroligt vad tiden går snabbt. Just nu kämpar jag med att få klart bokslut på jobbet, det gör att dagarna flyger förbi men det är väldigt kul & intressant i alla fall. Eftersom jag också håller på att ta mitt körkort (äntligen) har jag spenderat kvällen på körskolan, eller rättare sagt, jag har varit ute och rattat i snöyran och slipat på min placering av bilen. Vad har ni gjort idag?

Här har ni några av de bloggare som jag tycker har skrivit extra läsvärda inlägg den här veckan:

 Husligheter-Maria är en av mina favvos bland inredningsbloggerskor. Speciellt när hon bjuder på fina bilder... som den här. Jag längtar förresten väldigt efter min födelsedag när jag ser den.

 Your Dream Closet är en blogg som är grymt bra uppdaterad - något som nästan är ett måste för att jag ska bli en trogen läsare av en blogg. Jag älskar klänningar och inte blev mitt shoppingsug mindre efter att ha besökt YDC-Marias blogg i veckan.  

 Ibland är det konstigt hur man kan känna det som att man nästan känner en fellow bloggerska utan att ha träffats. Hedgehog-Sara är ett föredöme när det gäller att svara på kommentarer och dela med sig av sitt liv. I fredags fick hon mig att skratta med ett kort och personligt inlägg.

 Linda Hallberg bjuder, som alltid, på otroligt inspirerande makeupbilder. Den här veckan fastnade jag speciellt för Crystal Dita & Icy Blue. Wow, vad hon är duktig! Btw.. måste köpa lösfransar lagom till vår inflyttningsfest nästa helg.

 Det var lite mer än 1 vecka sedan det här inlägget skrevs, men har ni inte besökt Viktoria E:s självkänsleblogg än så MÅSTE ni göra det. Den är toppen och jag tycker att det är så bra att det dyker upp sådana här bloggar mitt bland alla tonårsbloggerskor som ska få det att låta som att det är coolt att mobba och att vara elak (inga namn..).

Kommentarer
hedgehog-sara

hahahahahaha :)

Tack för snälla ord - kram!

2010-02-03 08:42:29
http://hedgehog.se
Susanne

Bra tips!



Här har det snöat hela natten och det håller på fortfarande... så jag håller på att bli insnöad här på jobbet :-)

2010-02-03 09:33:02
http://snyggastdesign.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

hedgehog-sara: Det var så lite så :) Kram tillbaks!



Susanne: Usch då, men då skulle du få mycket gjort i alla fall, haha. Vart bor du?

2010-02-03 09:44:38
«PinkieLaady

Imorgon är sista chansen att anmäla sig till denna tävling http://pinkielaady.se/2010/january/-tavla-2.html ( 6e februari 18:30)

Jag har även kört igen Veckans Blogg, du anmäler dig på denna länk http://pinkielaady.se/2010/february/-anmal.html

Kommer en ny tävling efter att den första avslutats, då lottas en design ut! :D är du inte intresserad så kan du bara radera detta, ha en fortsatt trevlig helg! =)

2010-02-06 01:10:15
http://pinkielaady.se/
V I K T O R I A E - Självkänsla, läsvärt, tips och tankar!

Tack snälla du! =) Kramar

2010-02-17 15:25:22
http://viktoriae.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

ViktoriaE: Det var så lite så - bra bloggar ska belönas med länkande! :D

2010-02-20 19:13:53

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0