Xmas Gifts


Date: 2010-12-29 Time: 20:16:55
Kategori: Smink { 8 Kommentarer }
______________________________________________________


Här ser ni två av julklapparna jag fick från min älskling på julafton. Det var ytterligare några klappar under granen till mig från honom, men de var inte skönhetsrelaterade så jag lägger inte upp dem på bloggen.

Browstix från Anastasia Beverly Hills. Mallar som hjälper till att fixa till snygga, jämna ögonbryn.

Wakeup Makeup från Jelly Pong Pong. Bara namnet gör att jag smälter. Paletten innehåller Eye Brightener, Face Brightener och 3 brynskuggor i olika nyanser. Dessutom följer det med minipincett och brynborste. Jag har redan testat och älskar!

Kommentarer
Carina

Fina julklappar :)



Har det stora kitet från Anastasia med mallar, ögonbrynspensel och brynskuggor, det är bra grejjer :)



Kände inte till märket Jelly Pong Pong kilar dit och kollar in det märket.

2010-12-29 20:40:03
http://www.totalbeauty.se/
Veronica, Beauty Place

Carina: Ah, kul att höra. Jag har aldrig testat mallarna innan, så jag är jättenyfiken. Måste bara lyckas spara ut lite att arbeta med först. JPP är underbara, du har massor med trevligt att upptäcka :)

2010-12-29 20:54:51
Anni

jätttefin blogg!

2010-12-30 20:33:30
http://annizplace.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Anni: Tack så mycket, söta du!

2010-12-30 21:29:46
delinda

finfina presenter :) god fortsättning!

2011-01-01 17:42:29
http://www.delinda.se
Veronica, Beauty Place

Delinda: Visst är de? Jag är så nöjd så. God fortsättning till dig också.

2011-01-02 22:56:50
Elin

Fina julklappar :) Har kollat på Browstix själv många gången men fattar absolut ingenting hehe :P

2011-01-17 09:25:37
http://knawsiigt.bloggplatsen.se
Veronica, Beauty Place

Elin: Hehe.. jag kommer försöka ta kort och dokumentera min första upplevelse med Browstixen :)

2011-01-17 19:28:17

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0