Julklappstips #1 2010


Date: 2010-12-07 Time: 09:00:00
Kategori: Presenttips { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Mindre än 3 veckor kvar till julafton och julklappshandeln är i full gång ute i butikerna. Hur går det för er med handlandet? Jag är sent ute i år och har bara köpt tre julklappar hittills, medan jag förra året hade köpt 24 stycken vid det här laget (en för varje dag i december, som älsklingen fick i present). Fascinerande, hur mycket respektive lite tid man kan ha över beroende på vart i livet man befinner sig.

Medan jag funderar för fullt på vad jag ska köpa till min fina fästman i år (förslag anyone?) tänkte jag tipsa om en bra present att ge bort till sminkfantasten, nybörjaren eller bara att önska dig själv av någon snäll. Penselsetet Mineral 4 Piece Bamboo Brush Set på bilden är från E.L.F Cosmetics och går på 183 kronor. I setet ingår 4 penslar; tre för att få till ett snygg underlag och en för att applicera ögonskugga. Alla penslar är ekovänliga och går att återvinna, de fungerar bäst med mineralsmink såklart men även med "vanligt" smink.



Kommentarer
bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-14 17:46:34
http://www.lovemercury.se/?p=1845
Nina

Hmm tråkigt att du inte hittade några, var du på Kohl's och tittade?

Kram

Veronica, Beauty Place

Nina: Yes, var inne på ett par stycken men det var nog utsålt när jag var där tyvärr. Kollektionen släpptes bara någon månad innan jag reste dit minns jag.

2010-12-19 01:58:38

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0