Hello Kitty hos Sephora


Date: 2010-12-18 Time: 18:02:38
Kategori: Kollektioner { 6 Kommentarer }
______________________________________________________


Hello Kitty är en stor favorit för många tjejer i alla åldrar. Kreationerna är inte riktig min cup of tea, men jag tror att det är många som kommer bli sugna på produkter från nya Hello Kitty-skönhetskollektionen. Den kommer, typiskt nog, att säljas exklusivt hos Sephora. Dags att försöka fynda på eBay eller smöra för dina kontakter utomlands om du är sugen, med andra ord.

Produkterna från Hello Kitty kommer att finnas i butik i mitten av januari och innehåller allt ifrån blingblingade Kitty-formade speglar och parfymer till läppglans, ögonskuggor och nagellack.



Kommentarer
rock n roll mamma

oj, vad gulliga! Min äldsta dotter är galen i hello kitty så det kommer hon garanterat att köpa-eller ja, jag får köpa och hon får välja..hihi

2010-12-18 18:07:54
http://metrobloggen.se/babydoll1
Veronica, Beauty Place

Rock n Roll Mamma: Ja, de var sötare än alla rosa grejer som Hello Kitty brukar marknadsföra, tycker jag.

2010-12-18 22:55:21
Becca

Älskar Sephora, det är som att vara i en dröm när man går omkring där.

2010-12-19 17:58:37
http://isladebecca.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Becca: Visst är det? Där finns verkligen allt man kan tänkas behöva och lite till :)

2010-12-19 19:50:29
Ida we

Nice spegeln var :)

2010-12-29 01:13:36
http://idawe.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Ida We: Jag tycker parfymen är helt underbar jag. :)

2010-12-29 20:21:16

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0