Ursöt palett från Wet ´n Wild


Date: 2010-04-07 Time: 20:17:46
Kategori: Smink { 2 Kommentarer }
______________________________________________________


Har ni sett vilken underbar palett min fina vän Emily kom med i födelsedagspresent till mig för lite mer än en vecka sedan? Presenten låg ovanpå ett superstort annat paket som innehöll bubbelfotbad som jag redan har hunnit använda flera gånger. Fotbad är verkligen underskattat!

Hur som helst kommer den här fina paletten från Wet´N Wild och eftersom jag älskar vackra tryck föll jag direkt för den. Jag vet inte riktigt om jag vågar sätta penseln i den och förstöra det fina mönstret, men när jag gör det så visar och berättar jag självklart mer.

Kommentarer
Emma

Åh vad söt!

2010-04-08 10:19:36
http://rightmoment.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Emma: Jag vet, visst är den underbar?

2010-04-09 08:09:58

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0