Nivea Double Designer


Date: 2010-04-16 Time: 20:58:13
Kategori: Nyheter { 4 Kommentarer }
______________________________________________________


Min nuvarande vibrerande mascara börjar både klumpa sig och fälla.. allt på en gång. Därför passade senaste pressutskicket från Nivea mig som handen i handsken.

Double Designer Black Mystic har dubbla borstar, ska ge volym och - get this - göra fransarna lyxigt glänsande. Yeah! Upp till bevis. Kommande månaderna är det jag som hårdtestar den här mascaran och återkommer med recension, som vanligt. När jag ser de här bilderna inser jag att jag behöver måla naglarna. Det är ju ändå helg.

Kommentarer
Emily

Glöm inte att testa Max Factors nya också ;) den är vi nyfikna på.. :D

Ha en underbar helg! Puss

2010-04-16 22:42:26
http://genetiqua.blogg.se/
Stylefile.blogg.se

Jag hoppas verkligen att Max Factors Lash Extension kommer i vattenfast snart!

2010-04-16 23:52:59
http://stylefile.blogg.se/
Wysteriia

Ska bli intressant att se vad du tycker om denna! :)

2010-04-17 01:08:12
http://Wysteriiasblogg.se
Veronica, Beauty Place

Emily: Yes, den står på min shoppinglista :) Ha en jättefin helg du med gumman. Puss



Stylefile: Jag har inte testat den än - är den bra?



Wysteriia: Kul att du tycker det! Håll utkik efter recensionen.

2010-04-17 12:52:56

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0