Kiehls Limited Edition - Toning Mist


Date: 2010-04-23 Time: 21:02:00
Kategori: Hudvård { 2 Kommentarer }
______________________________________________________



De här fina flaskorna med Toning Mist är nya i Kiehls-hyllan. Precis som vanliga ansiktsvatten förminskar de porerna och ska göra hyn klarare och renare. Huvudingrediensen, som hörs på namnet, är Acaíbär som är ett superbär från Brasilien. Acaíbär är tydligen en av naturens mest kraftfulla antioxidanter och det låter ju lovande.

Jag har svårt att hitta mer info om kändisnamnen som flaskorna stoltserar med, men tydligen är det någon sorts samarbete med de här Limitedflaskorna i alla fall - antagligen är det designen som kändisarna har varit med på. Den lila flaskan i bakgrunden diggar jag - jag tror att den skulle vara fin i mitt nya badrumsskåp.

Blir ni sugna på en egen Toning Mist?

Kommentarer
Your Dream Closet

har läst mycket om de där men faktiskt aldirig testat själv :)

2010-04-23 21:42:38
http://yourdreamcloset.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Your Dream Closet: Har den fått bra recensioner eller? Kanske dags att testa något från Kiehls, känner jag...

2010-04-24 15:30:41

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0