Minimum, Maximum


Date: 2009-09-28 Time: 19:11:57
Kategori: Hårvård { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Om jag ska köpa en tidning för att bli inspirerad så är det tråkigt nog sällan en hårtidning, trots att det finns många bra. Hos bästa frisören brukar jag dock passa på att bläddra igenom dem. Hur som helst är jag glad att det finns så mycket bra, inspirationsbilder på nätet - på kändisar eller från hårvårdsmärken.

Joicos trendkollektion Minimum, Maximum Vol 2 bjuder på bland annat de här fräscha klippningarna. Som vanligt blir jag sugen på att byta hårfärg till brunt, glansigt men vet att jag passar bäst i blont.

Den tjocka luggen syns på flera ställen och den enkla boben på allt mindre antal kändisar. Joico tycker också att vi ska satsa på vågade kontraster och starka färger i håret till hösten.

Minimum Maximum Vol 2
Bilder från Joico (kollage ihopsatt av mig)


Kommentarer
Emmy

Härlig färg på håret till höger!

Veronica, Beauty Place

Emmy: Verkligen, visst är det fint?

2009-09-28 20:13:59
Emma

härliga bilder!

2009-09-29 10:56:37
http://emmalona.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Emma: Eller hur? Imorgon kommer det tävling om stylingprodukter från Joico här hos Beauty Place. Håll utkik då!

2009-10-01 19:51:28

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0