Jag har allt du behöver!


Date: 2009-09-19 Time: 16:34:28
Kategori: Smink { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag fullkomligen älskar kits av alla de slag, fina ihopplock av produkter som det känns som att jag inte kan vara utan. Shoppar jag hudvård brukar jag nästan alltid köpa kits som fungerar bra ihop och samma sak är det med hårvårdsprodukter - jag gillar att testa schampo, balsam & inpackning i samma serie. Här är de kit som lockar mest just nu.

• Philosophy Hope for the Best - krämer, krämer, krämer galore!

Smoky Eyes Palette från Sephora. Kan man komma närmare perfektion än detta? 4 fina skuggor, en kajal och svart mascara. Om ungefär 8 månader åker jag till L.A, då blir det många besök hos Sephora!

Urban Decay Hall of Fame. UD:s 5 bästsäljande produkter i ett paket, bland annat den primer som blivit hyllad i bloggvärlden senaste året.

BCA Great Lips från Clinique är en nyckelring med tre miniläppglans. Väldigt opraktiskt och lite töntigt kan tyckas. Men rätt gulligt också. Det tycker jag i alla fall.

Kommentarer
Paula

purity made simple från philosophy är gryyym!

2009-09-19 18:20:09
http://ingridpaula.blogg.se/
Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Men gud vad smart Smoky Eyes Palette var! En sådan skulle inte alls sitta fel jag som är värdelös på att ska sotiga ögon! Kanon!:)

2009-09-19 18:42:14
http://alisagonzalez.se
Veronica, Beauty Place

Paula: Kan tänka mig det. Jag älskar Philosophys duschkrämer, helt fantastiska!!



Alisa: Visst är det väldigt lockande? Nästan lite för lockande :)

2009-09-20 22:08:40

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0