Vinnare av stylingkit från Joico!


Date: 2009-10-11 Time: 14:27:41
Kategori: Tävlingar { 1 Kommentarer }
______________________________________________________

Tävlingen som jag drog igång för en dryg vecka sedan om ett stylingkit från Joico var nog den mest populära tävlingen hos Beauty Place hittills. 54 personer var nämligen med och tävlade om kitet. Jättekul, tycker jag! Synd bara att jag inte hade vinster till er alla. Jag lovar att en ny tävling drar igång snart igen, kom gärna med tips om vad ni helst skulle vilja vinna.

Stort grattis till Irina, som vann tävlingen! Jag har skickat ett mail till dig - svara på det så snart du kan med din adress så att jag kan posta vinsten till dig.

Kommentarer
Irina

Tusen tack! Blev jätteglad. :-) Mejlar adressen åt dig på en gång.

2009-10-11 20:19:55
http://rosaglasogon.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0