Dylan´s Candy Bar


Date: 2009-10-12 Time: 21:51:05
Kategori: Hudvård { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

När man har en lugn måndagskväll kan man surfa runt på Sephora och längta efter alla underbara märken som finns där. Nedräkning till min och älsklingens LA-resa nästa år!

Dylan´s Candy Bar är ett sådant märke som jag vill ha allt ifrån. Jag skulle utan minsta tvekan kunna bära hem en stor påse med shower gel, body lotion, body butter och läppbalsam från Dylan´s. När jag sitter och klickar runt bland kollektionerna Birthday Cake Batter, Chocolate Cupcake och Coconut Bon Bon, då vill jag vara på en stor Sephorabutik NU! 

Kommentarer
Paula

det där läppglanset luktar inte alls gott!

2009-10-12 22:44:15
http://ingridpaula.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Paula: Inte? Usch, vad trist, beskrivningen lät så bra!

2009-10-19 16:23:27
Pillan

Hej. Var på Dylan's Candy Bar i NY i sommras och kollade in produkterna. Jag håller med, läppglansen luktar inte gott och jag var inte så imponerad av de andra produkterna heller. Body Shops tex luktar mycket bättre. En stor besvikelse.

2009-10-21 15:55:15
Veronica, Beauty Place

Pillan: Det verkar inte som att det här märket är någon stor hit då. Synd :(

2009-11-03 12:19:02

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0