Din Stil - Tema


Date: 2009-10-16 Time: 07:12:01
Kategori: Din Stil { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Då kickar vi igång Din Stil igen! Veckans tema, inför nästa veckas inlägg, blir Ditt tips på bästa mascara.

Jag vill alltså ha så många tips som möjligt på grymma mascaror och vill därför att Du ska maila in ditt tips på vilken favvo du har. Det gör du till bloggmailen [email protected] senast nästa fredag, den 23 oktober klockan 18:00.

Era favoriter - plus min egen - kommer jag sedan att sammanställa i ett inlägg, så att vi alla kan få en hel drös med bra tips inför nästa mascarashopping.

Kommentarer
Theres

Jag trodde inte ens sånt fanns. Alla jag testat är lika kassa (med undantag från HM´s som aldrig ville torka. Den var ännu sämre)

Än så länge har jag bara krav: Vettigt pris, inga jävla klumpar, inte fööör mycket färg, inget extra special som man ändå blir besviken på ("gör dina fransar suuuuper långa"), ingen konstig borste, ingen ful förpackning osv...

Det här ska alltså bli intressant att läsa.

2009-10-16 11:40:19
http://theresj.blogg.se/
Fröken Frodig

YSL Faux cils/Elisabeth Arden double density/budget: Lumene blueberry volume. Mina favvisar helt klart, men YSL kunde väl sluta parfymera mascarorna så mycket!

2009-10-16 16:08:23
Veronica, Beauty Place

Theres & Fröken Frodig: Tyvärr fick jag inte in tillräckligt många bidrag så vi får skjuta upp Din Stil så länge. :(

2009-11-03 12:18:01

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0