Dagens craving 8/10


Date: 2009-10-08 Time: 13:27:21
Kategori: Hudvård { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Börjar ni också längta efter jul? Jag brukar börja se fram emot gran, presenter och massor av god mat ungefär samtidigt som det blir kallt ute. Jag avskyr kyla så då får jag i alla fall något att räkna ner till, på något vis.

Setet First Snow från Philosophy representerar på något vis mitt tankesätt, tycker jag. Att sitta innanför fönstret, se hur snön faller ner ute och mysa med en kopp glögg. Då blir jag lycklig.

Tycker ni om vintern och snön?


Kommentarer
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Jag säger bara såhär: Min första julbeställning på heminredning kom igår!:) Do i need to say more?:)

2009-10-08 14:05:29
http://alisagonzalez.se
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Håller helt med:) Jag går all in till julen:) Älskar julen och jag håller tummar och tår för en vinter och jul med massa snö!

2009-10-08 15:59:10
http://alisagonzalez.se
sminkjante

Jag älskar julen och vintern har jag fått lära mig att gilla eftersom jag flyttade från södra sverige till norrland.

2009-10-08 16:09:28
http://sminkjante.blogspot.com
Veronica, Beauty Place

sminkjante: If you can't beat it, join it, eller vad är det man säger? :) Julen är underbar!

2009-10-08 16:38:28
Beauty in Force

Vintern sabbar totalt huden i anskitet, händerna och naglarna blir nariga och obehagliga och håret bli toktorrt och statiskt. Men det är ju helt okej, eftersom att man med gott samvete får köpa hur mycket nya produkter man vill.

2009-10-10 11:22:47
http://beautyinforce.blogspot.com
Veronica, Beauty Place

Beauty in Force: Jag håller med dig, bra tänkt där!

2009-10-10 14:32:52

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0