Dagens craving 11/10


Date: 2009-10-11 Time: 17:29:52
Kategori: Smink { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Smashbox lid primer

Eftersom jag håller på att testa Smashbox Photo Finish Foundation Primern för fullt (recension kommer i veckan) blir jag inte lite nyfiken på primern för ögonlocken från samma märke. Ögonskugga & kajal kan ju ha en tendens att fälla och hamna på platser som man absolut inte vill ha det på så beskrivningen av Photo Finish Lid Primer låter utmärkt.

"En ny primer för ögonlocken utökar nu Smashbox Photo Finish-familjen. Den förstärker färgen och förlänger hållbarheten av din ögonskugga. Phytomoist™, en plantbaserad hyaluronsyra ger ultimat återfuktning samtidigt som aminosyror gör huden len."


Finns bland annat hos Eleven. Är du frälst av primers eller tycker du mest att det är mumbo-jumbo?

Kommentarer
Josse

märker ingen skillnad när jag använder primer och när jag inte gör det..

2009-10-11 17:45:37
sminkjante

Primer för ögonlocken är nog den bästa produkten alla kategorier. Ansiktsprimer är jag inte lika "såld" på.

2009-10-12 11:27:46
http://sminkjante.blogspot.com
Kajsa Kavat

Håller med SminkJante - primer för ögonlocket skulle jag inte klara mig utan, förstår inte hur jag gjorde det så många år innan jag började använda primern från Lumene och sedan kungen av primers från Urban Decay.

Veronica, Beauty Place

Josse: Det kanske är skillnad beroende på vilken hudtyp man har också.



sminkjante & Kajsa Kavat: Men ååh, nu vill jag ju bara ha ögonprimern ännu mer! :P

2009-10-12 21:53:24
Jenny

Tycker oxå primer är självklart om man vill få en intensivare nyans o att skuggan ska sitta. Tänkte bara ge ett litet tips, du skrev om kajal som åker omkring. Fixera alltid kajal med en skugga i samma nyans så sitter den hela dagen. Kul blogg!

2009-11-04 21:34:14
http://studiojsweden.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Jenny: Bra tips där, jag ska bli bättre på det. :)

2009-11-05 08:14:08

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0