Chanel - Noirs Obscurs


Date: 2009-10-10 Time: 14:28:20
Kategori: Kollektioner { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Chanels nya kollektion Noirs Obscurs känns... ja, ärligt talat lite sen. Kommer ni ihåg hur vi diskuterade svart läppstift fram och tillbaka förra året? Om det var för de modiga eller för alla? Hur vissa trender kanske inte passar alla, eller om en skönhet klär i allt.

Noirs Obscurs flörtar med både läppar och ögon, fokuserar på mycket och mörka färger. Och även om jag tycker att grå, svarta och plommonliknade nyanser är skitsnyggt tycker jag att den här kollektionen känns rätt fantasilös. Fantasilös, vad gäller nyhetskänsla och Chanel-klassisk vad gäller de röda tonerna på lacken och hylsornas utformning.

Jag måste erkänna att ögonskuggspaletten Quatuor Boutons de Chanel är najs dock. Den skulle kunna få bo hemma hos mig om den ville, efter att jag sågat hans kompisar. 



Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0