Belezza Box


Date: 2009-10-05 Time: 19:15:27
Kategori: Fyndtips { 6 Kommentarer }
______________________________________________________

Skönhet som gör gott gillar jag. När du köper Belezza Box från Principessa hos Pashion Cosmetics går 10% av priset till Bröstcancerfonden. Gäller hela oktober månad. Dessutom är priset nedsatt till 199 kronor (från 349 :-). Jag klickar hem en as I write.

Belezza Box innehåller:
- Rosa duschsvamp
- Candelina doftljus
- Dolce Dreams Whipped Body Lotion
- Bacio Me Lip Balm
- Cattiva Diva Sliky Hand Cream
- Bagno Bliss Spa Cream Bath
- Fresh Fiore Shower Cream

Kommentarer
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Hoppas verkligen hon gör det och hon ska fasiken vara glad att jag var såpass snäll och inte hängde ut henne iaf :(( idioter!

Tack för att du bryr dig <3

2009-10-05 23:25:54
http://candis.se
Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Hehe tackaaar :D det är inte så svårt som man tror :) men man hittar nya saker man kan göra i det varje dag!

2009-10-07 08:27:07
http://candis.se
Sublim

Bra grej! Men jag tycker att 10% är så lite...

2009-10-07 14:20:31
http://www.sublimt.se
Veronica, Beauty Place

Sublim: Det är sant, men bättre än inget.

2009-10-08 16:39:22
Helén

Hej,

Tack för att du tyckte till om vilket tema! Jag är fortfarande super velig så det blev att jag gjorde en till.

Du har verkligen en superfin sida. Jag bara älskar när det är rosa

Ha en bra dag!

Kram

2009-10-09 09:30:23
http://www.h-lindmark.se/blogg
Veronica, Beauty Place

Helén: Det var så lite så, ville lämna en kommentar också eftersom jag är rätt ny läsare. Kul att du gillar min blogg också :D

2009-10-09 20:53:04

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0