Återupplivning av gammal favvo


Date: 2009-10-14 Time: 15:34:47
Kategori: Din Stil { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Under 2007 körde jag ett populärt tema: Din Stil, där jag varje vecka samlade in era tips på produkter inom en speciell kategori och sammanställde allt i ett inlägg i slutet av veckan, där jag även tipsade om min egen favvo. Det blev en hel drös med superbra tips på bland annat mascaror, deos, body lotions, rouge med mera.

Nu återupplivar jag Din Stil. Jag har nämligen upptäckt massor av nya favoriter de senaste åren och det är jag säker på att ni också har.

Vad tycker ni, ska vi köra?

Kommentarer
Anonym

jepp:)

2009-10-14 15:42:40
jenniiifeer

Hejsan :) Följ gärna min blogg om mitt

liv efter min mammas och Lillasysters död



Följ min blogg på Bloglovin så följer jag din . Kram

http://jenniiifeer.blogg.se/

2009-10-18 15:19:36
http://jenniiifeer.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0