Vinnarna av Natuvive-produkter


Date: 2009-11-09 Time: 19:58:43
Kategori: Tävlingar { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Så var då ännu en tävling avslutad här på Beauty Place. Det var jättekul att läsa alla era önskemål på produkter och märken som borde säljas här i Sverige. Stort tack till alla som var med och tävlade - för er som inte vann den här gången kommer det snart en ny chans.

Den här gången blev det följande 4 fina läsare som får hem varsin fin vinst på posten. Jag har skickat mail till er som jag vill att ni svarar på med era adresser.

• Annica
Sophie Annelie
• Jeanette
• Ingrid


Kommentarer
jess

gud va bra tips! jag ahr länge velat ha en sådan men vet inte vart jag kan hitta dem, men denna var ju perfekt att önska sig i julklapp! :)

2009-11-11 14:01:45
http://jessljungberg.blogg.se/
annelie

VA kul!!

Jag har mailat dig min adress.

kraaaaaaaam annelie

Veronica, Beauty Place

annelie: Grattis!

2009-11-17 20:40:51

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0