Snow Fairy


Date: 2009-11-06 Time: 21:33:45
Kategori: Kollektioner { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Vinterkollektionen Snow Fairy från Isa Dora är nu släppt för försäljning. Vad är då julen för Isa Dora? I'll tell you. Den är rosa, lite silvrig och toppas med en aning purpur. Den söta paletten skulle trivas väldigt bra tillsammans med alla andra rosa nyanser i min sminkväska, det vågar jag nästan lova fast jag faktiskt inte ens har stiftat bekantskap med den IRL.

Våra naglar ska också vara rosa och lila, vilket jag tycker känns lite trist. Rosa naglar hör på något vis sommaren till när det gäller kollektioner - på vintern vill jag ha starka och dova kulörer. För övrigt innehåller Snow Fairy en hel del glitter och skimmer, både glans och eyeliner med gnister förekommer. Isa Dora avslutar med mascaran Flashy Curl, en mascara med böjd borste som följer många andra stormärkens trend. På tal om det behöver jag köpa en ny mascara, det får nog bli en böjd den här gången.

Vad tycker ni, mina söta läsare? Något som faller er i smaken?

Kommentarer
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - 6:E NOVEMBER OFFICIELLA CHOKLADDAGEN!

Åh aldrig testat ska bli spännande!:) Åh tack:) Lycka till du med:D

2009-11-06 21:59:14
http://alisagonzalez.se
Emma

Jag tycker den är trist... ^^ Bara det ljusrosa läppglanset skulle jag kunna tänka mig att köpa. ;)

2009-11-07 14:34:37
http://emz.se/
sminkjante

Den här kollektionen faller mig inte alls i smaken men så är jag heller inte så förtjust i rosa.

2009-11-08 13:14:14
http://sminkjante.blogspot.com
Veronica, Beauty Place

Alisa: Tackar!



Emma: Inte jättemycket nytänkande, men rätt fräsch ändå.



sminkjante: Vissa färger är det ju så med, jag är inget stort fan av blått på mig själv, men på andra är det sött.

2009-11-08 17:55:10

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0