Shopping i Oslo?


Date: 2009-05-29 Time: 10:10:36
Kategori: Om Mig { 1 Kommentarer }
______________________________________________________

På måndag åker jag på minisemester till Oslo med pojkvännen. Det ska bli riktigt mysigt och kul eftersom jag faktiskt aldrig har varit i Norge, believe it or not.

Eftersom jag aldrig har varit där har jag heller ingen aning om hur utbudet ser ut shoppingmässigt - förutom att det är dyrt. Finns det några roliga märken som inte finns här? Finns det några bra butiker som inte får missas? Help me out!

Det kan vara både klädbutiker, inredningsaffärer och såklart skönhetsavdelningar och sminkbutiker. Kom igen, ge mig alla tips ni har!

Kommentarer
J. Borgvall design

Hejhej.

Kika in på www.jborgvall.se

Ha en bra dag

2009-05-29 13:03:44
http://www.jborgvall.se

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0