Shoppat 090515


Date: 2009-05-15 Time: 17:07:18
Kategori: Shoppat { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Jajamensan, visst blev det en ny locktång idag. Shopping express var det - jag tror att jag var klar på under 1 timme! Kom hem med en ny mascara också - från Helena Rubinstein, Lash Queen. Den ska vara toppen för att arbeta upp volym och jag som älskar att testa nytt har faktiskt aldrig provat något från HR, så det ska bli spännande att börja använda den här.

Locktången är från Björn Axen Tools av OBH Nordica och är i den största storleken för att få till snygga, "naturliga" lockar. Jag ska testa redan ikväll, för om en timme ska jag iväg och laga middag och ha myskväll. Jag ska försöka ta ett snabbt kort på resultatet, så att ni får se!

Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0