Ride on, midnight cowboy


Date: 2009-05-05 Time: 19:08:36
Kategori: Hudvård { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Urban Decays bäst säljande ögonskugga Midnight Cowboy har de nu även paketerat om till body lotion. Eftersom skuggan är i champagneton med lätt skimmer är även lotionen det, m e n - enligt dem själva - inte på ett barnsligt sätt så att det blir FÖR mycket, med stora glitterkorn. Återfuktaren innehåller avocado- och jojobaolja som är kända för att vårda, men även aloe vera och vitamin E.

Ser jag den i en webshop snart så klickar jag hem den, utan tvekan! Skulle passa perfekt inför sommaren.

Kommentarer
sminkjante

Jag förstår inte hur midnight cowboy kan var deras bästsäljande skugga, det är nog den sämsta jag provat av UD's skuggor.



Men body lotionen skulle jag gärna prova. Hojta gärna till om du hittar den i en webshop.

2009-05-06 10:19:37
http://sminkjante.blogspot.com
Mayaline

Har du sett att denna finns på Blush nu? :)

Veronica, Beauty Place

sminkjante: Ja, visst ger den habegär?



Mayaline: ÅH, tack för tipset, ska genast kolla!

2009-05-12 17:53:07

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0