Läsvärt


Date: 2009-05-24 Time: 13:45:09
Kategori: Allmänt { 0 Kommentarer }
______________________________________________________

Favoritinlägg den här veckan:


♥ Fina Kattis (ni vet hon som driver Bjooti) har många andra bloggar vid sidan av. Det är konstigt att jag inte har upptäckt någon av dem förrän nu - men bättre sent än aldrig! Chicklit Chick ska jag passa på att plöja igenom idag. Jag har lite av en bokmal i mig också, förutom sminktönten.

♥ Lip Gloss Bitchen rapporterar om MACs nya hudvårdskollektion och faller hårt för PR-bilden. Jag håller med henne till 100%!

♥ Hos Make It Up kammar en hårvårdsprodukt hem högsta betyg. Vill ni veta vilken? Självklart vill ni det!

♥ Lite skvaller sitter aldrig fel. Speciellt inte när det är kombinerat med fina, inspirerande bilder. Eller när det handlar om personligheter från min favvo-serie The Hills. Posh 24 lyckades med alla 3 ingredienser i veckan.


Kommentarer

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0