Eteri


Date: 2009-05-29 Time: 21:50:42
Kategori: Hudvård { 2 Kommentarer }
______________________________________________________

Eteri är en gel som hjälper till att minska synligheten av blodkärl och ådringar på dina ben. Min första tanke var att den hade tagits fram för äldre, men när jag fortsatte att läsa pressreleasen fick jag reda på att även gravida personer och folk som är utsatta för hormonförändringar kan besväras av synliga kärl på benen.


Gelen fungerar sammandragande och ökar blodcirkulationen. Den är också helt ekologisk, har inga mineraloljor och innehåller eteriska oljor som citron-, cypress- och lavendelolja som återfuktar. Finns i hälsokostbutiker för under 200 kronor.

Kommentarer
elina

Har du provat den? Och i så fall, vad tyckte du?

(Svara gärna till min e-post eller blogg)

2009-06-19 00:04:20
http://elinacecilia.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

elina: Nej, jag har inga problem med synliga blodkärl så jag har ingen möjlighet att testa den.

2009-06-20 21:19:58

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0