Dagens favvo!


Date: 2009-05-17 Time: 17:46:08
Kategori: Mina favoriter { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Just nu är den solklara favoriten i mitt badrumsskåp min body butter lime/vanilla från Greenland. Den har precis lagom konsistens och doftar helt f a n t a s t i s k t - föreställ er citronsorbet med en touch av vanilj så har ni den! Jag får babymjuk hud av den och absortionstiden är också alldeles lagom - så att man hinner massera in den utan att bli kladdig. Ja, vad mer ska jag säga - perfekt!

Dessutom kostar den bara strax över 100-lappen. Finns hos Pashion Cosmetics, om du blev sugen...

Kommentarer
Fanny

Jadå, snacka om att man blev sugen!

kram fanny

2009-05-17 20:31:49
http://baarajaag.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Fanny: Eller hur? =)

2009-05-17 21:17:26
Mickan

Åhh jag gillar med denna, doftar underbart! :)

2009-05-24 15:12:31
http://lookfabulous.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Mickan: Som en liten bit av himmelriket! =)

2009-05-29 10:15:26

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0