Klipptid


Date: 2009-03-21 Time: 17:13:25
Kategori: Hårvård { 4 Kommentarer }
______________________________________________________


På tal om inget...den 8 april sticker jag till Stockholm. Då är det dags för klippning hos Bobby - det ska bli spännande att se om han är lika duktig som alla säger. Yay! Blir det bra tänkte jag börja bleka håret där också.

Jag tror att jag tar en runda i lite affärer också och använder ursäkten att det knappt finns några bra beauty-butiker i lilla Etuna, där jag bor.

Kommentarer
CrazyNails

Åh spännande det vill jag verkligen höra om hur det gick!

2009-03-21 19:11:17
http://crazy-nails.blogspot.com/
Hellen

Kom o fika! kram

2009-03-22 18:44:07
delia och emmelie

spännande och höra om du blir nöjd med honom!



kika gärna in på vår blogg, är nyfiken på om du hissar eller dissar!

2009-03-23 22:30:32
http://sunsetavenues.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

CrazyNails: Det kommer absolut en rapport direkt efter besöket :)



Hellen: Vilken bra idé. Jag hör av mig när jag är där!



delia & emmelie: Vilken kul idé med "storasyster ser dig" :)

2009-03-23 22:44:29

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0