Hej alla nya!


Date: 2009-06-15 Time: 22:12:46
Kategori: Allmänt { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag har lagt märke till att min besöksstatistik har gått upp sedan ett tag tillbaks, i samband med att jag har börjat ge bloggen mer tid och dessutom ordnat med ny, fräsch design åt Beauty Place.

Välkommen alla nya läsare! Jag hoppas att ni tycker om Beauty Place. Ni får gärna lämna ett litet avtryck med en kommentar om ni vill - skriva om vad ni tycker om, vad ni vill läsa mer om eller helt enkelt bara säga hej!

Ni glömmer väl heller inte att lägga till mig som favorit på Bloglovin? Klicka bara på bilden.


Kommentarer
Skönt Hemma

Första gången för mig här och det verkar vara en fräsch blogg. Nu ska jag kika runt lite :)

Ha en bra dag!

2009-06-16 09:01:57
http://skonthemma.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

Skönt Hemma: Vad roligt att du tycker om bloggen =D Och vilken fin blogg du har!

2009-06-20 21:21:04
madde

Hej

Jag undrar om du provat Mist Stockholms makeup?? Har skrivit på flera makeup bloggar och frågat men ingen svarar. Hoppas du kan det. Vore mkt tacksam, då jag ska till Örebro och där har de en Mist Stockholm butik, är väldigt nyfiken på deras makeup. Har tröttnat på Make up stores produkter som jag inte tycker håller måttet särskilt bra.

2009-06-21 20:36:35
Veronica, Beauty Place

madde: Hej madde! Tyvärr har jag aldrig testat Mist Stockholms makeup, så jag kan inte hjälpa dig med att berätta om vad jag tycker om märket. =( Jag blev dock väldigt nyfiken, så jag ska nog shoppa på mig något och skriva om det!

2009-06-22 07:03:06

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0