Vinnare av goodiebag!


Date: 2009-07-17 Time: 10:23:58
Kategori: Tävlingar { 3 Kommentarer }
______________________________________________________

Stort tack till alla som var med och tävlade om goodiebagen här på Beauty Place!


Eftersom jag har semester har jag varit i Malmö i några dagar och därför postar jag inte vinnaren på bloggen förrän nu. Men den som väntar på något gott... Det var Carita som vann den härliga goodiebagen och kan gotta sig med lite hy hud- och hårvård i sommar. Svara bara på mitt mail med din adress så kommer vinsten på posten.

För er som inte hann vara med eller som inte vann den här gången kommer det en ny tävling inom kort. Håll utkik!

Kommentarer
Sublim

Grattis Carita!

2009-07-17 16:40:05
http://sublim.wordpress.com
yanina

Vilken fin blogg du har :) du kanske tycker detsamma om min? ska vi följa varandra på bloglovin isåfall? :)

2009-07-23 12:03:34
http://vanillaheat.blogg.se/
Veronica, Beauty Place

yanina: Tack så mycket, kul att du tycker om den. Jag lägger dock bara till bloggar som jag läser regelbundet på Bloglovin. :)

2009-07-26 19:15:41

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0