Skin Food


Date: 2009-01-26 Time: 20:26:11
Kategori: Hudvård { 4 Kommentarer }
______________________________________________________

Weleda återlanserar Skin Food, deras första hudvårdsprodukt som fungerar som en universalcreme i samband med Stockholm Fashion Week. Jag har aldrig testat, men älskar multifunktionskrämer och har en bra uppfattning av Weledas produkter. Bra resultat, bra ingredienser, till bra pris liksom.

Skin Food är 100% naturlig, är en mjukgörande body lotion med bra skydd för vinterkyla och verkar även lugnande på stressad ansiktshy. Under 2008 vann den priset Winner Natural Beauty Awards i England och det tyder ju på goda resultat.


Kommentarer
Linnéa

Jag undrar om du vet någon bra produkt som skyddar håret när man platta det? :)

2009-01-27 18:30:05
susanna

Intressant blogg. Bra tips!

2009-02-06 21:23:55
http://www.susannalind.se
Veronica, Beauty Place

Linnéa: Jag använder Schwarzkopfs OSiS Smooth i handdukstorkat hår innan jag fönar och plattar det. Tycker den är toppen och luktar som himmelriket, som min kompis uttryckte det.



susanna: Tack så mycket, vad roligt att höra!

2009-02-13 17:18:03
Miss fame

Bra tips:-)

2009-03-04 22:33:14
http://fameglory.blogg.se/

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0