Lite nytt i badrumsskåpet


Date: 2009-01-25 Time: 16:50:30
Kategori: Blandat { 2 Kommentarer }
______________________________________________________




Jag har alltid varit nyfiken på märket Karin Herzog men har inte kommit mig för att testa det än. Så när det damp ner ett mail från deras PR-kontakt i inboxen tackade jag genast ja till möjligheten att prova några av deras produkter. Igår hämtade jag ut mitt paket hos mitt ombud och packade glatt upp de här 3 produkterna:

Body Shimmer: En skimrande body lotion som bland annat innehåller olivolja, kryddnejlika, mandarin och 2 ämnen som skyddar mot UV-strålning. Den ska kombinera glamour och samtidigt fungera vårdande, enligt Karin Herzog själva. Krämen luktar lite lätt juligt, fast inte för mycket ändå.

♦ Oxygen Essential Face Mask: Ska ge huden näring med hjälp av ingredienserna grapefrukt, apelsin och mandarin. Den ska tydligen göra underverk för trött hud som behöver livas upp, så den ser jag fram emot att testa redan ikväll!

Oxygen Hand & Nail Cream - en handkräm som också extraknäcker som nagelbandsvårdare. Doften är underbar, kan jag säga redan nu - i alla fall för mig som tycker om fruktiga produkter.

Kommentarer
Sublim

Det låter spännande! Speciellt ansiktsmasken är jag nyfiken på!:)

2009-01-25 21:43:14
http://sublim.wordpress.com
Veronica, Beauty Place

Sublim: Jag lovar att skriva mer när jag har testat :)

2009-01-26 20:27:56

Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0