delight


Date: 2009-02-13 Time: 17:13:36
Kategori: Nyheter { 1 Kommentarer }
______________________________________________________

Jag gillar när det är presenttider bland bloggosfären! Jag hade nämligen en fin påse med parfym att hämta ut idag från "en hemlig beundrare" (läs Oriflame). Deras alla-hjärtans-dag-present till utvalda bloggar. Tackar och bockar för det.

Med sloganen "fill your life with more delight" är parfymen Delight EdT en feminin doft som skapar energi, optimism och positivitet! En sprudlande och glädjefull doft som öppnar upp med acerola, bergamott och cederträ. Därefter djupnar doften med ros och cyklamen. Ljuv pion ger en känsla av omtanke.

Vårigt och fräscht luktar Delight. Jag längtar ännu mer efter de första varma dagarna nu, ni vet, när man kan ta av sig jackan och vända ansiktet mot solstrålarna.

Kommentarer
Veronica

Vackert namn du har! ;D Och jag har velat testa Oriflames parfymer, men inte vågat än. Ska göra en beställning till våren, man kanske borde ta och testa Delight. Ska iaf beställa mer av deras produkter med Tee tree oil. Precis vad min hu behöver. Bra blogg, keep it up!


Person:
spara?
Mail:

Web:

Text:

Trackback

Beauty Place är din perfekta mix av nyheter, recensioner & tips om smink, hudvård och hårvård. Bloggen drivs av Veronica Vigren, som älskar allt inom skönhetsområdet. Vill du annonsera hos Beauty Place? Kontakta Veronica via mailadressen nedan. F-skattsedel finns.

Kontakta Veronica: [email protected],
RSS 2.0